Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Twój koszyk

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

REGULAMIN

REGULAMIN SKLEPU internetowego ASPOL

1. WARUNKI OGÓLNE

1.1 Sklep internetowy, który znajduje się pod adresem www pozwala na dokonywanie zakupów za pośrednictwem internetu. Prowadzi go firma ASPOL Agnieszka Antoniewska.Firmie nadano numer identyfikacyjny NIP 731-172-36-49 oraz REGON 100882540.

1.2 Ceny podawane w sklepie internetowym są podawane w złotych polskich są to ceny zawierające podatek VAT - ceny brutto.

1.3 Rejestracja w sklepie przez użytkownika jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Tym samym użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji niezbędnych do realizacji zamówienia na podany przez niego adres e-mail.

1.4 Staramy się, aby podane informacje o każdym towarze były prawdziwe oraz kompletne. Nie możemy jednak niestety zagwarantować, że podane informacje wolne są od błędów. Ewentualne błędy nie mogą być podstawą do roszczeń. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny. Prezentowany katalog nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ma on jedynie charakter informacyjny.

1.5 Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym czasie. Wszelkie takie zmiany wejdą w życie z chwilą ich zamieszczenia na stronie internetowej. Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem przy okazji każdych odwiedzin sklepu internetowego www Dalsze korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację regulaminu ze wszystkimi wprowadzonymi zmianami.


2. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ



2.1 Zakupu towaru dokonuje się poprzez umieszczenie wybranego towaru w koszyku, wybranie sposobu dostawy i formy płatności a następnie potwierdzenie złożonego zamówienia. Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie.

2.2 Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zamówienia do czasu potwierdzenia wysłania towaru przez pracownika sklepu.

2.3 Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godz. 14:00 w dni robocze, w soboty oraz w niedziele i święta realizowane będą najpóźniej w najbliższy dzień roboczy. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w naszym magazynie, formy płatności oraz czasu dostarczenia przesyłki.

2.4 W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru Klient jest natychmiast informowany o takim fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, przy czym Klient może anulować bądź zmienić takie zamówienie bądź jego część.

2.5 Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionymi formularzami nie będą realizowane.

2.6 Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.

2.7 Koszt przesyłki ponosi Kupujący.

2.8 Zastrzegamy, iż z powodu chwilowego braku towaru w magazynie lub innych przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, niezwłocznie powiadomimy o tym kupującego telefonicznie.

2.9 Do zakupionych towarów zawsze wystawiany jest paragon. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT prosimy o zaznaczenie takiej opcji podczas składania zamówienia.

2.10 Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w sklepie internetowym, pod warunkiem wyrażenia na to zgody, będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych wprowadzonych przez sklep internetowy.

2.11 Zapisywanie zawartości koszyka dla zarejestrowanych klientów. Sklep zapamiętuje wszystkie towary dodane przez zalogowanych użytkowników do koszyka. Dzięki temu po ponownym zalogowaniu cała zawartość porzuconego wcześniej koszyka zostanie odtworzona i klient będzie mógł kontynuować zakupy. Należy jednakże pamiętać, że jeżeli przed zalogowaniem do koszyka dodany zostanie jakikolwiek towar, to po zalogowaniu poprzedni koszyk nie zostanie przywrócony.

2.12 Wartość złożonego zamówienia (bez kosztów transportu) nie może być niższa niż 20 zł netto.

2.13 Sklep zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu towar wolny od wad.

2.14 Wszystkie zamówienia realizowane są na terytorium Polski. W przypadku zamówienia towaru do innego kraju naliczane są indywidualne koszty dostawy. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia jeśli dostarczenie do danego kraju nie jest w jego przypadku możliwe.


3. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


3.1 Zakupiony przez odbiorców detalicznych towar zostanie dostarczony na koszt Odbiorcy przez przewoźnika. Towar zakupiony przez odbiorców hurtowych zostanie dostarczony na ustalonych indywidualnie warunkach lub przez przewoźnika na koszt dostawcy w przypadku zamówień przekraczających kwotę 1000 zł netto.

3.2 Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany przy rejestracji.

3.3 Paczki wysyłane i dostarczane są wyłącznie w dni robocze.

3.4 Przesyłki dostarczane są poprzez:

   a) DPD - przesyłka kurierska, orientacyjny czas dostawy 1-2 dni.

3.5 Za opóźnienia w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.

4. KOSZTY WYSYŁKI

4.1 Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi produktów i dotyczy tylko towarów w których w opisie jest informacja o wadze.

Paczka do 30 kg kurier DPD koszt 20 zł/brutto
Paczka do 30 kg kurier DPD pobranie koszt 25 zł/brutto
Paczka powyżej 30 kg kurier DPD koszt 40 zł/brutto
Paczka powyżej 30 kg kurier DPD pobranie koszt 45 zł/brutto

4.2 Firma ASPOL zastrzega sobie prawo do wysłania towaru do klienta w kilku paczkach.

4.3 W przypadku zamówienia o wadze ponad 100 kg zamówienie zostanie wysłane na palecie. Koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie telefonicznie z Klientem.


5. SPOSÓB ODBIORU TOWARU

5.1 Firma kurierska DPD - Paczki dostarczane są pod wskazany adres. w przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę, jeśli podany przez Kuriera termin Odbiorcy nie odpowiada. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w przedstawicielstwie DPD wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od Odbiorcy, DPD zwraca przesyłkę Nadawcy.
Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu Dostawcy. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

5.2 W chwili odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. Klient zobowiązany jest również do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji"i przesłanie go na adres sklepu:

ASPOL Agnieszka Antoniewska
Świątniki 61
95-200 Pabianice

5.3 Z chwilą pokwitowania odbioru na Odbiorcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

5.4 W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia śladów otwierania przesyłki, prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem lub przyjąć towar oznaczając niezgodność na liście przewozowym jednocześnie spisując protokół uszkodzenia przesyłki na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera a następnie złożyć reklamację do naszego sklepu. Reklamacje składane do naszej firmy będą przyjmowane wyłącznie z protokołem spisanym podczas odbioru przesyłki i podpisanym przez kuriera.

5.5 Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

5.6 Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania "Protokołu Reklamacji". Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.

5.7 W przypadku odbiorców hurtowych możliwe jest indywidualne ustalenie sposobu odbioru.

6. PŁATNOŚCI

6.1 Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

a) ZA POBRANIEM (przy odbiorze) - zapłata gotówką kurierowi.  W tym przypadku doliczana jest opłata za pobranie, wynosząca 5 zł (DPD)

b) PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY - klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego - 03 2030 0045 1110 0000 0408 3460

, który jest podany w momencie składania zamówienia, podając w tytule przelewu numer zamówienia. Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek. W przypadku braku wpływu na nasze konto, zamówienie jest usuwane po 7 dniach od jego złożenia.

c) PŁATNOŚĆ PRZY UŻYCIU ELEKTRONICZNEJ FORMY PŁATNOŚCI W BRAMCE PŁATNICZEJ - klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia za pomocą portalu płatniczego PayU. Klient ma do wyboru:
-Przelew elektroniczny
-Karty płatnicze
-PayU Płacę później
-PayU Raty

W przypadku formy płatności PayU Raty oraz PayU Płacę później klient zawiera umowę z serwisem PayU ściśle określoną w regulaminie wyżej wymienionego serwisu.

Po wyborze odpowiedniego modułu klient potwierdza dokonanie przelewu. Towar wysyłany jest po potwierdzeniu przez portal płatniczy zrealizowania zapłaty.

6.2 Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, którego orientacyjne wartości obliczane są automatycznie
w momencie składania zamówienia i są uzależnione od wyboru formy dostawy oraz płatności i wagi towaru.

6.3 Klient płacący przelewem powinien przed dokonaniem płatności skontaktować się z obsługą sklepu w celu ustalenia rzeczywistych kosztów transportu.


7. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

7.1 W przypadku reklamacji należy:

a) Wydrukować i wypełnić zgłoszenie reklamacyjne dostępne na dole strony http://www.aspol.agro.pl/regulamin ,
b) wysłać towar na adres: ASPOL Agnieszka Antoniewska Świątniki 61,95-200 Pabianice

7.2 Firma ASPOL przesyła reklamowany towar do producenta, a po załatwieniu reklamacji odsyła do Odbiorcy na swój koszt.

7.3 Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym do Dostawcy dotarła paczka z zareklamowanym towarem.

7.4 Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty jej wniesienia.

7.5 W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Odbiorca.

7.6 W razie wszelkich wątpliwości proszę skonsultować się telefonicznie (782 061 000) lub mailowo (antoniewski@onet.eu)


8. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA, ZWROT TOWARU

8.1 Prawo odstąpienia od umowy:

8.1.1 Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

8.1.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

8.1.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy kupna w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

8.1.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Kupującemu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8.2 Skutki odstąpienia od umowy

8.2.1 W przypadku odstąpienia od umowy kupna zwracamy Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

8.2.2 Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu bankowego z konta firmowego na numer konta podany w zgłoszeniu reklamacji.

8.2.3 Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.2.4 Kupujący odsyła do Sprzedającego zwracaną rzecz niezwłocznie, w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy kupna. Kupujący powinien zwracany towar bezpiecznie zapakować i w widocznym miejscu na przesyłce napisać "ZWROT".

8.2.5 Kupujący pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu przesyłki.

8.2.6 Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


9. ZAKUWANIE WĘŻY HYDRAULICZNYCH ONLINE

9.1 Wszystkie oferowane przez nas zakute przewody hydrauliczne zakuwane są na miejscu w fili firmy.
9.2 Armatura węży pochodzi od firmy WARYŃSKI.
9.3 Wszelkie reklamacje odnośnie przewodów nie mogą być roszczone do producenta zakuć/węży.
9.4 Na każdy zakuty u nas wąż hydrauliczny firma ASPOL udziela gwarancji.
9.5 Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikłych z niewłaściwego użytkowania produktu.
9.6 Firma nie ponosi odpowiedzialności za błędnie zamówiony przewód hydrauliczny.
Jeśli mają Państwo problem z doborem odpowiednich końcówek prosimy o kontakt telefoniczny.


10. POSTANOWIENIA DODATKOWE

10.1 Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniach, które złożyłeś w odstępie dwóch dni: Jeśli zamówienie złożone pierwszego dnia nie zostało zrealizowane (wysłane) do momentu skompletowania kolejnego zamówienia, na życzenie klienta przesyłamy obydwa zamówienia w jednej paczce (pobieramy opłatę wysyłkową tylko za jedną przesyłkę).

10.2. Jeśli chcesz zmienić zamówienie: Na prośbę Klienta, przekazaną e-mailem lub telefonicznie, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przez nas spakowane lub wysłane.

10.3. Użytkownik nie może udostępniać swojego konta osobom trzecim. W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, Użytkownik niezwłocznie dokona ich aktualizacji. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych firmy ASPOL Agnieszka Antoniewska, wysyłając wiadomość email na adres:
antoniewski@onet.eu lub dzwoniąc pod numer 782 061 000, lub 600 990 389.

10.4. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu www.aspol.agro.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi.
10.4.1 Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu www.aspol.agro.pl użyte są w celach informacyjnych. Zawartość witryny (teksty, obrazki, grafiki) oraz wszystkie jej fragmenty stanowią własność firmy ASPOL Agnieszka Antoniewska, producentów, dostawców lub firm współpracujących.

10.5. Cena w sklepie internetowym - cena produktu obowiązuje wyłącznie dla zamówień złożonych w sklepie internetowym http://www.aspol.agro.pl/sklep.

10.6. Cena ta może się różnić od cen obowiązujących w stacjonarnym punkcie sprzedaży.

10.7 Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2017

Polityka prywatności

 

1. Administratorem danych przekazywanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem ze strony internetowej www.aspol.agro.pl jest:

ASPOL Agnieszka Antoniewska

Świątniki 61, 95-200 Pabianice

z którą można się skontaktować:

1) pisemnie na podany powyżej adres,

2) e-mailowo: antoniewski@onet.eu

2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w:

1) ustawie z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.),

2) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) zwanego dalej „RODO”,

3) ustawie z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.),

4) rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),

5) innych aktach prawa powszechnie obowiązującego.

3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie zgody Użytkownika w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz jeżeli Użytkownik zapisał się do Newslettera, w celu przesyłania informacji drogą e-mailową m.in. o konkursach, akcjach promocyjnych i aktualnych wydarzeniach.

4. Odbiorcami danych osobowych Użytkownika są podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne oraz Google Analytics

5. Użytkownikowi przysługuje prawo do:

1) dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Użytkownika,

2) sprostowania danych osobowych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,

3) żądania od Administratora usunięcia danych,

4) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez Administratora,

6) przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,

7) wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,

8) cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),

9) uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych może uniemożliwić świadczenie Użytkownikowi usług drogą elektroniczną.

7. Dane Użytkownika będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, dla którego zostały zebrane oraz przez okres wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody Użytkownika będą przechowywane do czasu jej odwołania.

8. Dane udostępnione przez Użytkownika mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych Użytkownika do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10. Podczas każdej wizyty Użytkownika na stronie www.aspol.agro.pl automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

11. Pliki cookies - podczas korzystania ze strony internetowej www.aspol.agro.pl na urządzeniu końcowym Użytkownika (komputerze, smartfonie, tablecie itp.) zapisywane są niewielkie pliki (w szczególności tekstowe), zawierające informacje niezbędne do prawidłowego korzystania ze strony internetowej tzw. pliki cookies. Dzięki plikom cookies możliwe jest zbieranie danych statystycznych strony, co umożliwia nam rozwijanie strony zgodnie z preferencjami Użytkowników.

12. Pliki cookies nie zawierają danych identyfikujących Użytkownika, na ich podstawie nie można ustalić czyjejkolwiek tożsamości. Pliki te nie są w żaden sposób szkodliwe dla urządzenia Użytkownika i nie zmieniają jego ustawień ani ustawień zainstalowanego na nim oprogramowania. Odczytanie zawartości tych plików możliwe jest jedynie przez serwer, który je utworzył.

13. Warunkiem działania plików cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

14. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany powyższej Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki prywatności na tej stronie.

Formularz zwrotu towarów

https://pasaz24.blob.core.windows.net/web3311/files/zwrot_towaru_aspol.pdf

W przypadku zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie wyżej wymienionego formularza, podpisanie i dołączenie do zwracanego towaru.

Witryna stworzona na platformie